Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
1. Πληρωμές
Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, τραπεζικής κατάθεσης και αντικαταβολής (ισχύει μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας).
Είναι ασφαλείς οι πληρωμές μέσω του site σας;
Ναι, χρησιμοποιούμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες κρυπτογράφησης για την προστασία των συναλλαγών σας.
2. Αποστολές
Πόσο κοστίζουν τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το βάρος και τον όγκο των προϊόντων, καθώς και την περιοχή αποστολής. To κόστος αποστολής είναι 4.90 ευρώ για πακέτα μέχρι 3 κιλά βάρος. Σε περιπτώσεις μεγάλων αντικειμένων με αυξημένο πραγματικό ή ογκομετρικό βάρος τα μεταφορικά ενδέχεται να διαφοροποιηθούν σε σχέση με τα κόστη που εμφανίζονται στην καταχώρηση της παραγγελίας.
Πόσο χρόνο χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας ποικίλει ανάλογα με την περιοχή που πρέπει να παραδοθεί. Συνήθης χρόνος παράδοσης για την ηπειρωτική Ελλάδα είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες και για τις δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 10 μέρες. Ο χρόνος υπολογίζεται από την επόμενη εργάσιμη αναχώρησης της παραγγελίας σας.
3. Επιστροφές & Αλλαγές
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους, εφόσον είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υπάρχει σε αγορές που έχουν γίνει με έκδοση τιμολογίου.
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή και έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
4. Εγγύηση & Υποστήριξη
Προσφέρετε εγγύηση για τα προϊόντα σας;
Ναι, όλα τα προϊόντα μας συνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών βάσει των όρων του κατασκευαστή, εκτός αν αναγράφεται κάτι διαφορετικό.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω για τεχνική υποστήριξη;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:
- Email: admin@plus3.gr
- Τηλέφωνο: 2315005065
- Φόρμα Επικοινωνίας:
5. Λογαριασμός Χρήστη
Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης. Ωστόσο, δημιουργώντας λογαριασμό έχετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών σας και ειδικές προσφορές.
Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό σας κάνοντας κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” και ακολουθώντας τις οδηγίες.
6. Ειδικές Προσφορές & Εκπτώσεις
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές σας;
Εγγραφείτε στο newsletter μας ή ακολουθήστε μας στα social media για να μαθαίνετε πρώτοι για τις προσφορές μας.
Υπάρχουν επιπλέον εκπτώσεις για μεγάλες παραγγελίες;
Ναι, παρέχουμε ειδικές τιμές για χονδρική. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2315005065 για περισσότερες πληροφορίες ή επισκεφθείτε το https://b2b.plus3.gr
7. Επικοινωνία
Ποιοι είναι οι τρόποι επικοινωνίας με το κατάστημά σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:
- Email: admin@plus3.gr
- Τηλέφωνο: 2315005065